2/8/16

Roze Tule Rok & onverwachts naar de Loving Hut :)

Hey allemaal!

Gisteren heb ik met hulp van mijn oma een roze tule rok gemaakt! (Opa en mijn zusjes hebben ook meegeholpen.)
Het is het eerste zelfgemaakte kledingstuk dat ik ooit heb gemaakt (behalve een paar ingeknipte t-shirts) en ik ben heel erg trots op en blij met het resultaat.



Oepsie we zijn een beetje asociaal… (koeien-onesie enzo)
Vandaag gingen we naar een universiteit Brussel voor een open-les-dag (voor mijn broer, die nu in het laatste jaar van de middelbare school zit) en ik had mijn rok aan. Ik vind het heel leuk om een beetje kleur en vrolijkheid te brengen in een wereld vol grijsheid :)

Het regende SUPER-hard en er stond een MEGA-harde wind dus schuilden we bij een truckje dat eten verkocht en het bleek er één van de Loving Hut te zijn! Wat een ongelooflijk geluk :) Ik nam spaghetti en een halve chocolade-bananenmuffin en een halve walnoot-bosbes-muffin (ik deed half-half met Lucas). Het was zo lekker! We namen het mee, en het was ondertussen opgehouden met regenen, dus liepen we naar het station en daar moesten we een halfuurtje wachten, dus toen hebben we gezellig gepicknickt :)
 



Als ik deze rok aanheb, voel ik me net een prinses. Een maffe, maar vrolijke en kleurrijke prinses.
Ik vind hem echt heel mooi!








Liefs! <3

1 comment:

  1. Lieve prinses Charlotte,
    Wat een geweldig leuke en nieuwe bijdrage aan je blog. Leuke foto's van ons naai-plezier aan je mooie rokje en wat toevallig dat jullie in Brussel de foodtruck van Loving Hut tegenkwamen. Dat was lekker smullen :)

    ReplyDelete